pexels-tom-fisk-3848789

Jednym z aktualnych problemów na całym świecie , który dotyka firmy, jest brak miejsca . Niektóre z poniższych scenariuszy prawdopodobnie mają dla Ciebie sens; „trzeba zrobić magazyn do przechowywania narzędzia”, „mamy nadprodukcję”, „materiał już nie pasuje, a ma przyjść więcej”, „jest za dużo martwego pliku, już się nie mieści” itp.

 

Niezależnie od tego, czy pracujesz w firmie handlowej, w sektorze budowlanym czy w sektorze przemysłowym, wiesz, że takie sytuacje stale się pojawiają. Aby zapewnić rozwiązanie, zwykle wynajmuje się przyczepy kempingowe , magazyny lub mini-magazyny, a ostatnio kontenery handlowe

W tym artykule porównamy te ostatnie rozwiązania, abyś miał jasność, które z nich jest dla Ciebie najlepsze, mamy nadzieję, że Ci to pomoże. 

Przestrzeń

Magazyny lub mini-magazyny

Możliwe, że w Twoim mieście jest kilku dostawców tej usługi, więc oferowane przez nich rozmiary mogą się różnić, jednak ogólnie można znaleźć magazyny o pojemności od 6 do 600 metrów kwadratowych lub więcej wysokość może bardzo się różnić.

Jedną z kwestii, które musisz wziąć pod uwagę, jest to, że często magazyny mogą mieć tylko miejsce na drugim piętrze, więc powinieneś pomyśleć o tym, czy chcesz załadować i rozładować swoje towary. 

kontenery morskie

W kontenerach morskich nie ma zbyt wielu opcji do wyboru, choć są różne rozmiary.

Jeśli potrzebujesz więcej miejsca, możesz wynająć więcej kontenerów, ustawić je tam, gdzie chcesz lub ustawić je piętrowo.

Dystans

Zwróć na to szczególną uwagę, ponieważ jest to jeden z największych wyróżników obu rozwiązań. Kiedy mówimy o odległości, mamy na myśli miejsce, w którym znajduje się Twój magazyn od miejsca, w którym znajduje się Twoja firma.

Podczas gdy magazyny lub mini-magazyny będą zawsze znajdować się w lokalizacji usługodawcy, kontenery biurowe można umieścić tuż obok głównego magazynu lub na ciągłym terenie, gdziekolwiek zdecydujesz.

Ten punkt może wydawać się nieistotny, ale w następnym akapicie zrozumiesz jego znaczenie.

Czas

Umowa wynajmu

Jak w każdej usłudze leasingu, magazyny i kontenery morskie również mają umowy najmu , w tym celu konieczne będzie podanie informacji o swojej firmie , czas odpowiedzi będzie zależny od dostawcy i Twojej odpowiedzi na wymagane dokumenty.

Dostawa i użytkowanie

Gdy podpiszę umowę z dostawcą Twojego magazynu lub mini-magazynu , można powiedzieć, że jest gotowy do użytku, jednak to właśnie tutaj czynnik ODLEGŁOŚCI odgrywa ważną rolę, ponieważ będziesz musiał koordynować przemieszczenie swoich towarów do miejsca, liczba przejazdów, które wykonasz, będzie proporcjonalna do ładowności i ilości posiadanych towarów.

Jeśli chodzi o kontenery morskie , po zawarciu umowy dostawa zostanie skoordynowana, tak abyś miał swój magazyn tego samego dnia, o ile jest to w godzinach pracy. Wtedy nie będziesz musiał martwić się o więcej logistyki, ponieważ nie będzie ODLEGŁOŚCI między Tobą a Twoim magazynem.

Cena

To, co chciałeś wiedzieć, prawda? No cóż, jest, choć musimy Cię trochę rozczarować, ponieważ ceny, które Ci podamy, są przybliżone, ze względu na liczbę dostawców istniejących na rynku.

Depozyt gwarancyjny

Podobnie jak umowa i wymagana dokumentacja, kaucja jest bardzo powszechnym wymogiem w usługach leasingowych. Generalnie jej wysokość jest równa czynszowi za pierwszy miesiąc i przynajmniej w przypadku wynajmu kontenerów. U nas wynosi ona 100%. podlega zwrotowi, jeśli kontener nie zostanie poddany jakimkolwiek przeróbkom.

Cena frachtu

W obu przypadkach musisz liczyć się z tym kosztem, w przypadku magazynów lub mini-magazynów będzie on zależny od odległości i ilości towarów, które będziesz przewoził, a także od ładowności Twojego transportu.

Producent kontenerów mówi, że jeśli chodzi o kontener wysyłkowy, koszt ten będzie zależał od lokalizacji, w której potrzebujesz kontenera, zalecamy zapytać przed wynajmem, aby uniknąć niespodzianek. Koszt ten jest wliczony w czynsz za pierwszy miesiąc i obejmuje fracht okrężny oraz rozładunek i załadunek kontenera.