Sztywny karton

Opakowania sztywne wykonane są z najwyższej jakości grubego papieru. Dobry sklep z produktami do pakowania zawiera w swojej ofercie wszystkie typy materiałów do pakowania.

Zamiast prostego wykrojnika, który pozwala na złożenie pudełka w odpowiedni kształt, sztywne opakowanie jest nieco bardziej złożone i wymaga dużej ilości konstrukcji. Każda strona pudełka jest indywidualnie zapakowana, zadrukowana i starannie zmontowana, aby stworzyć Twoje pudełko. Produkcja i konstrukcja tego typu opakowań sprawia, że ​​jest to tak kosztowne!

Chociaż sztywne opakowanie jest kosztowne, firmy decydują się na to opakowanie, aby przekazać wrażenie luksusu z najwyższej półki i poprawić wrażenia z rozpakowywania dla swoich klientów.

Co więcej, opakowania sztywne oferują nieograniczone możliwości drukowania, wykańczania i projektowania, które podniosą narrację Twojej marki i ostatecznie zwiększą sprzedaż!

Według urzędu pakowania i miar 61% konsumentów twierdzi, że jest znacznie bardziej prawdopodobne, że powtórzy zakup produktu luksusowego, jeśli będzie on dostępny w opakowaniu premium. W naszej ofercie mamy także inne materiały do pakowania jak np. woreczki strunowe.

Opakowanie sztywne ma większy wpływ na środowisko niż karton z tektury falistej lub składany, ponieważ do stworzenia tego rodzaju opakowania potrzeba więcej elementów i procesów.

Ponieważ jednak opakowania sztywne są również znane jako „opakowania premium” lub „opakowania luksusowe”, klienci są bardziej skłonni do ponownego użycia i przechowywania tego typu pudełek do innych celów w swoich domach!

Opakowania sztywne to dobra opcja dla:

  • Produkty luksusowe
  • Stabilność
  • Promowanie narracji wielokrotnego użytku

Z drugiej strony:

  • Nieopłacalne
  • Prowadzi do większego wpływu na środowisko podczas tworzenia opakowania
  • Wyższe koszty wysyłki

Dowiedz się więcej o pudełkach sztywnych (rozstawianych).

Ustanawianie wysiłków na rzecz zrównoważonego rozwoju
W ciągu ostatnich kilku lat bardziej skoncentrowano się na zrównoważonych opakowaniach, ponieważ klienci stają się bardziej świadomi ekologicznie. Z powodu tego zwiększonego zapotrzebowania na przyjazne dla środowiska materiały opakowaniowe, nastąpił znaczny postęp w tworzeniu materiałów opakowaniowych nadających się do recyklingu, które są piękne i funkcjonalne. Papier pakowy jest jednym z takich materiałów, które poddaj się recyklingowi.

Określone branże, takie jak firmy zajmujące się handlem elektronicznym, były bardziej wrażliwe na zmianę i szybko dostosowały swoje materiały opakowaniowe, aby stały się bardziej przyjazne dla środowiska.

Na przykład wykorzystanie tworzyw sztucznych na bazie roślin, recykling tektury falistej i ograniczenie marnotrawstwa materiałów.

Przykład zrównoważonego opakowania dla zrównoważonego produktu

Każdy ekspert ds. opakowań niestandardowych, z którym współpracujesz, powinien dysponować zrównoważonymi materiałami i powinien wykazać się prawdziwym zaangażowaniem w zapewnianie obniżenia śladu węglowego w swoim procesie, jeśli tworzysz swoje opakowanie z myślą o klientach.

Jeśli koszt jest czynnikiem, pamiętaj, że badania wykazały, że klienci są skłonni płacić wyższe składki, jeśli otrzymują produkty w ekologicznych materiałach opakowaniowych.

Więc zdecydowanie warto w to zainwestować!

Ocena możliwości promowania marki

Utrzymanie rynku docelowego w czołówce projektu opakowania jest również ważnym czynnikiem przy wyborze idealnego materiału.

Koniec końców zadowolenie i utrzymanie klienta to wszystko, co naprawdę ma znaczenie, aby zapewnić sukces produktu.

Upewnij się, że naprawdę ugruntujesz swoją narrację marki, co pomoże ci wybrać materiały, które mogą skuteczniej dostosować się do twoich potrzeb graficznych i konstrukcyjnych. Wybrany materiał będzie ostatecznie odzwierciedlał Twoją markę, więc upewnij się, że spełniasz wymagania konsumentów, jeśli chodzi o możliwości brandingowe i materiały.

Wszelkie rozbieżności między Twoimi materiałami a projektem zaszkodzą reputacji Twojej marki, a to z kolei odbierze jej autorytet na rynku. Badania rynku to świetny sposób, aby dowiedzieć się więcej o swojej niszy, klientach i konkurentach. Upewnij się, że przy wyborze własnych materiałów i projektów bierzesz pod uwagę projekty konkurencji.

Celem jest zrobienie tego lepiej niż twoi konkurenci!